- KTM Srbija
- Proizvodi
- Modeli
- Travel
- KTM 890 Adventure
011 20 10 998
Radnim danima:
Prodaja: 8:30-17:00,
Servis: 8:30-16:30
Karakteristika | Vrednost | ||
---|---|---|---|
Kategorija | Travel | Brend | KTM |
Kvačilo | PASC™ antihopping clutch, mechanically operated | Menjač | 6-Stepeni |
Obrtni Momenat | 100Nm | Potrošnja Goriva | 4.5l/100km |
Prednji Disk | 320mm | Snaga Motora | 77Kw |
Težina | 196kg | Visina Od Tla | 233mm |
Visina Sedišta | 859mm | Zadnji Disk | 260mm |
Zapremina | 889cm3 | Zapremina Rezervoara | 20l |
1. MOTOR I IZDUV
Najzapaženija nadogradnja u odnosu na prethodnika jeste motor. Izbacujući impresivnu snagu, motor u KTM 890 ADVENTURE može da se pohvali mnoštvom nadogradnji – ponajviše značajnim skokom u snazi i obrtnom momentu. Poboljšanje elektronike i pred-prigušivača takođe obezbeđuje poštovanje najstrožih propisa o emisijama. Ovo, upareno sa servisnim intervalom od 15.000 km i niskom potrošnjom goriva, čini ga spremnim za duga putovanja.
DOHC glava cilindra sadrži dve lančane radilice i dve svećice (jedna po cilindru). Radilice su sklopljene, tako da su lakše od kovanih radilica, dok je profil radilice razvijen tako da stvori motor sa naročito velikim obrtnim momentom. Za 1 mm veći dovod i ventili izduvnog sistema kao i prerađeni portovi koji su optimalizovani za protok kako bi se maksimalizovao protok vazduha takođe doprinose vršnim performansama. Nova osovina za balansiranje u glavi cilindra smeštena između radilica odgovara uvećanom broju obrtaja i uvećanoj rotirajućoj masi, dok je senzor udara takođe postavljen kako bi detektovao udare pri sagorevanju i omogućio goriva sa manje oktana – savršeno za putovanja oko sveta.
Lakši, kovani boks-klipovi sa tri prstena povezana običnim ležištem klipnjače, kombinuju se sa klipnom osovinom premazanom DLC-om i manjom recipročnom masom. Hlađenje klipa je rešeno pomoću dva mlaza po klipu, umesto ranijeg jednog mlaza po klipu. Rotirajuća masa radilice uvećana je za 20% za bolje ponašanje motora pri stalnoj brzini. Pored toga, od koristi je za stabilnost u skretanju bez gubitka osećaja agilne vožnje.
2. ŠASIJA
Sveukupna geometrija modela KTM 890 ADVENTURE razvijena je za lako rukovanje, i komfor na dugim udaljenostima u misijama istraživanjima – sa nenadmašnim terenskim sposobnostima. Snaga je imala veliki udeo u dizajnu, pa je cevasti ram od čelika sa hromom i molibdenom upotrebljen tako da motor bude uključen kao deo koji redukuje težinu i ukupnu veličinu. Sve dizajnerske i inženjerske inovacije fokusirane su na to da budu kompaktne i lake.
Sa još lakšom i čvršćom konstrukcijom nego kod prethodnika, pod-ram je potpuno spreman za avanturu. Motocikl pod vama treba da bude napravljen tako da traje. Čelični rešetkasti pod-ram razvijen je tako da bude kompaktan, lak i ujedno dovoljno jak da nosi puni tovar prtljaga kao i suvozača pod najtežim uslovima za vreme ekstremne avanturističke vožnje.
Osobena livena rešetkasta zadnja viljuška precizno je proizvedena i optimalizovana za krutost i stabilnost dok i dalje nudi odlične karakteristike fleksibilnosti. Upotrebom direktne veze za zadnji amortizer, redukovani su kompleksnosti i delovi. Relativno duga zadnja viljuška doprinosi vuči, stabilnosti i postavci ogibljenja.
Jezdite ulicama na putu prema sledećoj epskoj avanturi. KTM ADVENTURE ima 21-inčni prednji i 18-inčni zadnji točak sa kracima i oni i imaju nove anodizovane glavčine (umesto sa praškastim premazom). Izdržljivi i laki točkovi su tubeless i ima opciju TPMS (sistem praćenja pritiska u gumama). Specijalno odabrane Avon Trailrider gume pružaju upravljanje i komfor duge ulične vožnje koja uliva samopouzdanje, a opet su više nego sposobne za istraživanje van utabanih staza.
Pri polasku u avanturističku vožnju, postoji mnogo promenljivih veličina koje mogu uticati na upravljanje motociklima. Težina vozača, dodatni prtljag, zapremina goriva i da li je tu suvozač ili ne – sve se to mora uzeti u obzir pre polaska. Na svu sreću, KTM 890 ADVENTURE ima visokokvalitetno WP ogibljenje koje za 2021. dobija obnovljenu postavku. Sa dodatnim pogodnostima podesivog zadnjeg prethodnog opterećenja, KTM 890 ADVENTURE se može dodatno usavršiti tako da odgovara većini tipičnih scenarija, uslova i situacija vožnje.
Za pomoć u stabilnosti, damper upravljanja postavljen je za one trenutke kada upinjete snažno po asfaltu ili jurite preko grubih površina na putu prema vašem odredištu. Ne brinite; to ne smeta ozbiljnoj terenskoj vožnji.
Osobena livena rešetkasta zadnja viljuška precizno je proizvedena i optimalizovana za krutost i stabilnost dok i dalje nudi odlične karakteristike fleksibilnosti. Upotrebom direktne veze za zadnji amortizer, redukovani su kompleksnosti i delovi. Relativno duga zadnja viljuška doprinosi vuči, stabilnosti i postavci ogibljenja.
WP APEX 43 mm naopake viljuške otvorenog kertridža staraju se za teške stvari napred, uspostavljajući savršenu ravnotežu između avanturističke terenske vožnje i krstarenja vozača i suvozača. Tehnologija podeljene funkcije razdvaja kompresiju i prigušivanje odskoka između dva kraka viljuške, dopuštajući velikodušni hod od 200 mm kako bi se pobrinuli za velike džombe.
Sa novim, podesivim WP APEX amortizerom koji je postavljen na model KTM 890 ADVENTURE, još je lakše odrediti savršenu putnu postavku. Vozači mogu da podese prethodno opterećenje opruge ručno, prilagođavajući postavke za težak teren, ili veće tzerete za duža putovanja. Amortizer daje velikodušnih 200 mm hoda, balansirajući KTM performanse sa komfornom celodnevnom vožnjom.
Poboljšan za 2021. godinu, KTM 890 ADVENTURE može da se pohvali dvostrukim kočionim diskovima prečnika 320 mm sa 4-klipnim, radijalno postavljenim čeljustima napred, i kočionim diskom prečnika 260 mm aktiviranim dvoklipnim pokretnim čeljustima pozadi što daje nadmoćni odziv i snagu zaustavljanja. Novo kočiono crevo od nerđajućeg čelika pozadi takođe pomaže u borbi sa jenjavanjem kočenja na dugim deonicama nizbrdo. Zadnja kočnica ima nove, izolovane klipove u čeljustima zajedno sa izolacionim pločama izmešu umetaka i klipova kako bi se dobila veća toplotna stabilnost. Pored toga, kočiono creva na zadnjim čeljustima je od nerđajućeg čelika za redukovanje toplote u kočionom crevu.
Ovaj revolucionarni koncept rezervoara za gorivo ključan je za dizajn modela 890 ADVENTURE R i karakteristike rukovanja. Sa zapreminom glavnog rezervoara nisko koliko je to moguće i prebačenom na bokove šasije, dobija se mnogo pogodnosti. Bilo da sedite ili stojite, rezervoar između vaših nogu izgleda znatno uži i kompaktniji nego što bi se očekivalo od velikofušne zapremine od 20 litara. Niska zapremina goriva rezultira lakim upravljanjem težinom koja je smeštena nisko i napred, uz eliminaciju njihanja goriva i remećenja ravnoteže kao što je tipično za tradicionalno postavljene rezervoare. Ovo za rezultat ima nisko težište što pojačava agilnost i dopušta razigranije rukovanje i momentalnu promenu pravca. Oslobođen tradicionalni prostor za rezervoar dopušta ispravljnije i niže sedište, tako da vozač ima više slobode da se pomera. Rezervoar je ujedno izrađen od veoma izdržljivih materijala i veoma je otporan na sudare, što dokazuje sličan koncept rezervoara uspešno upotrebljen pod ekstremnim trkačkim uslovima relija Dakar od strane trkačkog tima fabrike KTM. Krajnji rezultat je najbolje od oba sveta: osećaj vitkosti manjeg terenskog motocikla sa izuzetnim dometom od preko 400 km na otvorenom putu.
3. ERGONOMIJA I UDOBNOST
Aluminijumski, suženi upravljač dopušta maksimalnu kontrolu dok pruža vozačima komforan položaj za vožnju. Upravljač se može postaviti u šest različitih položaja, što za rezultat ima opseg podešavanja od 30 mm za savršeni doseg.
Bilo da je reč o celodnevnoj vožnji u stojećem ili sedećem položaju, jaki oslonci za noge modela KTM 890 ADVENTURE razvijeni su za superiornu ergonomičnost i za smeštaj uličnih ili terenskih čizama u širokom opsegu uslova. Oslonci za noge imaju gumene umetke za dodatni komfor, koji se mogu ukloniti za više terenskog osećaja.
Dvodelno sedište sa podesivom visinom nudi komfor za duge vožnje. Sedište vozača je usko napred kako bi omogućilo laki pristup tlu. Relativno čvrst puhin sedišta obezbeđuje da vozaču bude udobno čak i kada vozi po ceo dan, a presvlaka sedišta daje mešavinu prianjanja i lakog pomeranja.
4. KAROSERIJA I GRAFIKA
LED svetla su upotrebljena na modelu KTM 890 ADVENTURE kao glavni far i zadnje svetlo. LED svetla nude sjajnu iluminaciju i vidljivost. Dizajn maske fara inspirisan je motociklima KTM 450 RALLY, i pruža poboljšanu vidljivost i redukuje sveukupnu zapreminu kokpita pri napadu na terene van puteva.
Čitanje dragocenih informacija, kao što su merač putovanja, domet goriva, podešavanja ABS-a i režimi vožnje, sada je lakše sa 5-inčnim, najbogatijim TFT ekranom u boji. Vozač može izabrati koje informacije i gde želi da budu prikazane na ekranu. Konfiguracija ekrana je promenljiva i automatski se prilagođava varijacijama svetlosti okoline, a brojač obrtaja treperi kako bi pokazao kada treba da promeni stepen prenosa.
5. SOFTVER I ELEKTRONIKA
KTM-ova kontrola vuče motocikla – ili MTC – poboljšana je za 2021. godinu, upotrebom dva zasebna kontrolera za merenje proklizavanja zadnjeg točka i oštar nagib kako bi se izračunala optimalna količina vuče za svaki teren i situaciju. Rezultat je nesmetanija kontrola vuče sa manje naglom i jedva primetnom intervencijom na prigušnim zaklopkama. Međutim, za one pustolovnije, kontrola vuče može se sasvim isključiti.