Iako je već najekstremniji motocikl u svom segmentu, sada se može pohvaliti najnaprednijom tehnologijom u klasi, superiornim rukovanjem i paketom motora koji su još snažniji i sa više obrtnog momenta nego do sada. Ovaj paket donosi više sportskog osećaja i agresivnosti od svojih prethodnika.
Zapremine od 1350cc deli isti najnoviji LC8 V-twin motor iz modela 2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, sa nadogradnjama koje dodatno optimizuju performanse i ovu novu generaciju vode korak dalje. Centralno pozicionirani usisnik za vazduh na ramu, redizajnirana vazdušna kutija i širi hladnjak tek su neka od unapređenja koja donose veću snagu i efikasnost.
Vozači će moći u potpunosti da iskoriste revidirani sistem stepena prenosa koji sistem sa petim i šestim stepenom prenosa čini daleko efikasnijim, što u ukupnom rezultatu znači bolje iskorišćene obrtaje preko cele skale. To više nisu overdrive zupčanici za umerene brzine, što ga u potpunosti čini READY TO RACE motociklom. Cilj je bio jasan: stvoriti izuzetno brz drumski bicikl sa ozbiljnim ambicijama na stazi, koji garantuje vrhunske performanse bez obzira na scenario.
Dizajnerski tim kompanije Kiska radio je na svakom detalju, tako da razvije superiornu i kompaktnu ergonomiju. Potpuno novi LED far sa specifičnim potpisom i pojednostavljeno kočiono svetlo sa integrisanim pokazivačima pravca doprinose smelom stilu motocikla, u kompletu sa sniženim profilom koji ističe njegovu savremenu šasiju.
Što se tiče upravljivosti, KTM 1390 SUPER DUKE GT za 2025. godinu stiže sa šasijom najnovije generacije preuzete od popularnog THE BEAST KTM modela 1390 SUPER DUKE R EVO iz 2024. Ova šasija obezbeđuje povećanu torzionu krutost i niže težište, nudeći optimalnu povratnu spregu sa prednjeg pneumatika i superiornu kontrolu upravljivosti. Stabilnost, kombinovana sa agilnim, sportskim upravljanjem, dodatno je poboljšana dodavanjem komponenti sistema oslanjanja najnovije generacije WVP APEX SAT (Semi Active Technology) i napred i pozadi. Takođe je unapređen i komforni režim Comfort Mode za one koji provode više vremena u vožnji – jer je to i bio glavni fokus u fazi razvoja - da vozači osete najveću razliku u odnosu na model prethodne generacije. Ovo podešavanje donosi veću agilnost i nudi više mogućnosti personalizacije, uz dinamičnije i adaptivnije iskustvo u vožnji.
Uz bolje performanse, tu je i jednaka zaustavna moć, za šta su zaslužni provereni Brembo kočioni sistemi. Napred, set Stilema monoblok kočionih klešta sa četiri klipa uz plutajuće diskove od 320mm, a pozadi Brembo plutajuća kočiona klešta sa dva klipa i diskom od 240 mm za precizno, kontrolisano kočenje. Nova ručica prednje kočnice MCS (multi-klik-sistem) omogućava još veću prilagodljivost, dok ABS pri skretanju, Supermoto ABS, kao i novi Supermoto+ i Sport ABS režimi obezbeđuju vozačima više opcija za kontrolu.
Opremljen laganim Michelin Power 6 pneumaticima izrađenim u dvostrukoj smeši, unapređuje prianjanje i na pravcu i krivinama. Pored toga, novi sistem za praćenje pritiska u gumama (TPMS) unapređene funkcionalnosti, omogućava vozačima da podnese pritisak za vožnju na stazi.
Dizajniran je i ugrađen najsavremeniji elektronski paket koji nudi vrhunske sisteme asistencije u klasi kao i novi koncept režima vožnje. Njegova revolucionarna 8,8-inčna TFT (H88) kontrolna tabla sa ekranom osetljivim na dodir prepoznatljiva je po pojednostavljenoj strukturi menija, dok CCU3.0 takođe obezbeđuje besprekorno ponovno povezivanje sa vašim pametnim telefonom pri svakom ciklusu paljenja. Funkcionalnost je na vrhunskom nivou, uključujući navigaciju i kada je vozač van mreže, uz integrisane relevantne bezbednosne funkcije, i svima njima se može upravljati pritiskom na dugme na potpuno novom modulu prekidača na upravljaču.
Režimi vožnje su potpuno adaptirani prema režimima Rain, Street, Sport, uz potpuno novi adaptivni režim Custom, pored opcione Custom2 konfiguracije i opcionog režima rada Track za dodatnu dozu personalizacije iskustva u vožnji. Za vrhunsko iskustvo tu je i prednji radar sa mnoštvom funkcija kao što su adaptivni tempomat, pomoć pri kočenju, radar za razdaljinu i grupnu vožnju. Demo režim je takođe dostupan za prvih 1.500km koji omogućava kupcima da isprobaju svu dostupnu tehnologiju kako bi doneli odluku zasnovanu na iskustvu u vožnji i odabrali paket koji najbolje odgovara njihovim potrebama.
Savršen izbor opreme iz kolekcija KTM PowerParts i KTM PowerWear razvijen je za vozače KTM 1390 SUPER DUKE GT 2025 i donosi prvoklasne opcije za personalizaciju, namenski izrađene da poboljšaju performanse i zaštitu, bez obzira koliko dugo ili kratko će biti vaše putovanje.